ابزار منو ثابت

همسرم

همسرم تاج سرم  / ای همیشه یاورم

توئی تنها یاورم / یاور این باورم

دلشوره زندگی  / دائما" بر پیکرت

******

چی بود و چی نیست / نیست دلشوره ات

کی بود و کی هست / هست دلشوره ات

صدای قهقهه خنده هات / صدای هق هق گریه هات

صدای راه رفتنات / صدای امر و نهی کردنات

صدای لالائی بچه هات / با نوازش این غنچه هات

*******

همسرم تاج سرم / ای همیشه یاورم

توئی تنها یاورم / یاور این باورم

هرگونه برداشت غیر مجاز از متن فوق پیگرد قانونی در پی خواهد داشت . دلشوره



نظرات شما عزیزان:

naz khaton
ساعت19:38---28 آبان 1392
salam merc matalebe khubi dari khosham omad age hazer be tabadoli behem khabar bede merc jan
پاسخ: سلام ، حتما" . دلشوره


ریحانه
ساعت13:12---29 شهريور 1392
سلام اقای اسلامی چیزهایی که برام نوشتین باعث شد ذهنم کمی باز بشه .درواقع مسیربرام کمی روشن شد.اصلا تعجب نکردم که کسی درخواست کنه یابخواد روی اشعارشما ملودی بزاره چون به حق خوب نوشته شدند.راستش اره من یه خرده تنبلم ولی یه فشاری هم روی من هست امسال دومین بارکنکوردادم ولی سراسری قبول نشدم نمیتونم دانشگاه دیگه ای هم برم اخه پدرومادرمن توانایی پرداخت حتی شهریه ی پیام نور روهم ندارند بنابراین باید از حالاشروع کنم به درس خوندن بهم فرصت بدین که اروم اروم خودم رو توی نوشتن پیداکنم دلم میخوادباقاعده بنویسم.ولی چشم سعی میکنم بیشتر بنویسم.

حنانه
ساعت0:52---29 شهريور 1392
شعر همسر هر چند کوتاه و به نظر من شاید بصورت کاملا" اتفاقی سروده شده باشه ، ولی معنی خاص خودش رو داره که برام جالب بود ، تمام زحمات یک همسر تو این چند بیت جمع شده ، عالیه

نسترن
ساعت0:49---29 شهريور 1392
سلام ، کم کم دارم با نوع شعر گفتنهای شما آشنا میشم ، با چند بار مرور کردن و کمی ملودی گذاشتن روی شعر تونستم با معانی ارتباط برقرار کنم ، فقط میتونم بگم که شعر همسر نیز قشنگه ولی خدائیش پوشالی یه چیز دیگه بود . مرسی نسترن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:,

] [ 18:40 ] [ دلشوره ]

[ ]