ابزار منو ثابت

خاک

من همچنان برخاک نشسته ام و خاک را در مشتان خود باد میدهم تا به سوئی رود که میخواهم ، اما ، باد خاک را به سوئی خواهد برد که میوزد ، نه سوئی که من میخواهم . دلشوره

 

 



نظرات شما عزیزان:

دخترعاشق
ساعت19:01---28 شهريور 1392
خــدایـــا . . .

میـــــبینی ؟؟؟

دلـــم را ؛ کســانی میشکنند !!

که هرگز ... دلم به شکستن دلشان راضی نیــــســت




ریحانه
ساعت19:39---27 شهريور 1392
سلام اقای اسلامی میدونم از دستم عصبانی و ناراحت هستید کاملا حق میدم توی این دو روز اینترنت وصل نبود نشون به این نشون که چیزی توی وبلاگ خودم هم نذاشتم جدا از اون دارم سعی میکنم روی مشکلات که از شعر قبلی گرفتید کار کنم.بااین حال اگه بخواین ادامه ندید درک میکنم .فقط خواستم فکرنکنید ناسپاسم.خیلی خیلی خیلی ممنون.

مریم
ساعت18:10---27 شهريور 1392
توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!


کاتالیزگرامید
ساعت12:54---27 شهريور 1392
زمانیکه هم قدم باد قدم برمیدارم , چادرم را به دورم مچاله میکند
.. عاشق لحظه ای ام که باد مخالف گوشه چادرم برسر دستانش بلند میکند

موفق باشی


مریم
ساعت17:41---24 شهريور 1392
به هرکس که می نگرم در شکایت است ،درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!!

نسترن
ساعت12:47---24 شهريور 1392
این آدمی است که سرنوشتش با خاک عجین شده ، چه خوب گفتی . نسترن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:,

] [ 20:19 ] [ دلشوره ]

[ ]