ابزار منو ثابت

کما

نمیدام کما محکم او را در بر گرفته یا او کما را ؟ آنچه معلوم است ، این است که همه ی اهل ما در کمائیم ، چه اینها ، چه آنها . دلشوره 

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت21:02---23 شهريور 1392
سلام دباره منم من تونستم وارد یاهومیل بشم شعر روهم تایپ کردم ولی وقتی خواستم بفرستمش erorداد. دباره به اون ایمیلتون که توی جی میل درست کردید فرستادم امیدوارم اومده باشه .ممنون که متوجه شدی که یکی از پست ها نیست این یعنی توجه داری اون مطلب به عنوان قصه ی من به طور ثابت همیشه بالای وبلاگ بود حذفش نکردم فقط رفت توی ارشیو.

اکرم
ساعت8:59---22 شهريور 1392
سلام ، امیدوارم که بهتر بشند براشون دعا میکنم ، شعر پوشالی رو خوندم ، روند جالبی داره ، ولی یک مقدار طولانی و بلنده ، احتمالا" بر گرفته از سبک خوانش داریوش یا ابی میباشه شاید هم یه سبک جدید از خودتون ، بحرحال قشنگه .

کتایون
ساعت13:25---21 شهريور 1392
دلشوره اگر هست تویی تو
صد خاطره در محفل من هست تویی تو
غیر از تو کسی در دل من جای نداره
یک دوست اگر حاصل من هست تویی تو
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,

] [ 20:24 ] [ دلشوره ]

[ ]