ابزار منو ثابت

پوشالی

خونه ی ما

خونه ی بی حوصلگی

خونه ی بی کلید و درب

خونه ی بی چراغ و برق

خونه ی بی جمعه و عید

خونه ی با هوای داغ

**************************************

خونه ی ما شهر نداشت / کوچه نداشت

جوب آب و شرشر آب جوب نداشت

کنار جوب اون کوچه / خونه  نداشت

درب نداشت / درب خونش رنگ نداشت

زنگ نداشت / زنگ خونش ونگ نداشت

هشتی و هشت دری نداشت

باغچه و شمعدونی نداشت  / آبپاش سنتی نداشت

حوض پر از ماهی خال خالی نداشت

خروس جنگی لاری نداشت / قد قد مرغ  و لونه مرغ نداشت

مطبخ هیزمی نداشت / پستو و انباری نداشت

ذخیره زمستونی نداشت / دارچین و زنجبیل نداشت

تنور نون پزی نداشت / توی تنورش نون نداشت

ایوان و طارمی نداشت / هال بزرگ شاه نشین نداشت

شیشه نداشت  / پرده و زیر پرده نداشت

پشتی و مبل راحتی نداشت

میز گرامافون نداشت / صدای گرم استادو  نداشت

پنکه نداشت / کولر نداشت

کمد نداشت / گنجه نداشت

راهرو و پشت بوم کاهگلی نداشت / گنبد و طاق گرد اونجوری نداشت

کفتر و سوت سوت کفتری نداشت

قاب عکس وعکس دیدنی وجود نداشت

خونه ی ما وجود نداشت

خونه ی بی حوصلگی

خونه ی بی جمعه و عید

خونه ی بی کلید و درب

خونه ی بی چراغ و برق

خونه ی با هوای داغ

وجود نداشت

وجود نداشت

 

هرگونه برداشت غیر مجاز از متن فوق پیگرد قانونی در پی خواهد داشت . دلشوره



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت15:22---23 شهريور 1392
سلام اقای اسلامی از طریق یاهو نشدایمیل بفرستم erorداد ولی یه ایمیل توی جی میل درست کردم از اون طریق یه شعرفرستادم وقت کردیدایمیلاتون روچک کنید اگر نیومده بوددوباره امتحان کنم.ممنون یاعلی

ریحانه
ساعت20:57---22 شهريور 1392
سلام اقای اسلامی دلیل اینکه دارم از منبع های دیگه نقل قول میکنم اینکه ذهنم اونقدر فعال نیست که هرروز بتونم بنویسم واز طرفی بارها درجاهای مختلف خوندم که در ماه های اول برای هروبلاگی باید مدام مطلب جدید گذاشته بشه.تابااین کاروبلاگ به دیگران معرفی بشه .نقل قول کردن از دیگران یه راه حل موقت برای اینکه بتونم چندتا مطلب بنویسم. یه نکته ی دیگه من فیلترشکن ندارم واسه ی همین نمیتونم واردسایت یاهوبشم وایمیل ارسال کنم.برای همین اگه اشکال نداره چیزایی که مینویسم رو توی قسمت نظرات به صورت خصوصی براتون بفرستم.بازم از وقتی که میذاریدممنون.یاعلی
پاسخ:سلام ، به نظرات خصوصی وب خود مراجعه نمائید و اسلامی


مونا
ساعت9:16---22 شهريور 1392
سلام ، بسیار زیباست

ریحانه
ساعت19:18---21 شهريور 1392
سلام اقای دلشوره راستش در کل ادم انتقاد پذیری نیستم ولی شاید درعوض صادق باشم اولین چیزی که توی وبلاگ خوندی قصه ی زندگی خودم بود .صادقانه میگم درست کردن وبلاگ شاید یه مقداری از سر این بوده باشه که دلم میخواست یه کاری بکنم امیدوار بودم باجلب اعتماد دیگران بعد ازقصه ی خودم خاطره یا قصه به دستم برسه که حالا میدونم تا اون زمان خیلی فاصله دارم.ولی درمورد نوشتن خوشحال میشم اگه کمکم کنی هرجور که میتونی مثلا معرفی کتاب.حالا که این وبلاگ رو درست کردم میخوام تا تهش برم.ازت میخوام همیشه رک وصادقانه هر انتقادی داشتی برام بنویسی .اجازه میخوام هرچند وقت یک بار برای راهنمایی مزاحم بشم یاعلی.

ریحانه
ساعت22:25---20 شهريور 1392
سلام از وقتی که گذاشتی نکاتی که گفتی خیلی ممنون.جدی میگم حتما ازش استفاده میکنم ومتوجه شدم که لینک شدنم باخواست تو نبوده پس اگر لینکم رو. حذف کنی ناراحت نمیشم .بازم ممنون
پاسخ: سلام ، حذف نخواهی شد ، دلیلی برای حذف وجود نداره ، امیدوارم از نظراتی که دادم ناراحت نشده و از آن استفاده نمائید ، کمکی خواستید میتوانید بپرسید ، دلشوره


کتایون
ساعت8:58---20 شهريور 1392
گاهی وقت‌ها
دلت می‌خواهد با یکی مهربان باشی
دوستش بداری
وَ برایش چای بریزی

گاهی وقت‌ها
دلت می‌خواهد یکی را صدا کنی
بگویی سلام،
می‌آیی قدم بزنیم؟

گاهی وقت‌ها
دلت می‌خواهد یکی را ببینی
بروی خانه بنشینی فکر کنی
وَ برایش بنویسی

گاهی وقت‌ها...
آدم چه‌چیزهایِ ساده‌ای را
ندارد!
.


مریم
ساعت0:07---20 شهريور 1392
سلام با افتخار لینک شدید در صفحه سه واحد حرف....

و خیلی ممنون که لینکم کردید


آهنگساز
ساعت21:53---19 شهريور 1392
سلام با اجازه شما بنده جهت هماهنگی تهیه ملودی ، آهنگ و اجرای ترانه فوق با کمی تغییرات باشما تماس خواهم گرفت . دوستدار شما حمید

اهنگساز
ساعت21:39---19 شهريور 1392
سلام ، اجازه مذاکره جهت ساخت ترانه دارم ؟ با شما تماس خواهم گرفت . حمید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:,

] [ 21:49 ] [ دلشوره ]

[ ]