ابزار منو ثابت

پدر

هر روز صبح که از خواب پا میشم

پدرم از بالای هفت آسمون

از توی باغ بهشت

با یه بقچه از کوله بار تجربه

راه و رسم زندگی رو دستی دستی تحویلم میده

 حالا که من تو قصه هام تنهای تنها تو رو دارم / حالا که من تنهای تنها تو رو تو قصه هام دارم

حالا که من توغصه هام تنهای تنها تو رو دارم / حالا که من تنهای تنها تو رو توغصه هام دارم

حالا که من تو وجودم با نبودنت گرفتارم / حالا که من با غم بی پدری دستامو تو دستات میذارم

حالا که من شبانه روز به یاد بقچه ائی که دارم / حالا که من شبهای تاریک دلمو به یاد تو عزا دارم

خوب میدونی که با نبودنت من چه غصه ها دارم / خوب میدونی که با نبودنت من چه غصه ها دارم

همه دارو ندارم پدرم / همه پشت و پناهم پدرم

همه خاطره هایم پدرم / همه آرزوهایم پدرم

همه تنهائی هایم پدرم / همه لالائی هایم پدرم

همه دغدغه هایم پدرم / همه زمزمه هایم پدرم

همه بود و نبودم پدرم / کل وجودم پدرم

 هرگونه برداشت غیر مجاز از متن فوق پیگرد قانونی در پی خواهد داشت


نظرات شما عزیزان:

gilda
ساعت12:44---4 شهريور 1392
en shero az koja ovorde?khodae ghashange

gilda
ساعت20:32---2 شهريور 1392
dede chat roomo bar dashtan?

gilda
ساعت19:27---2 شهريور 1392
azezam geryam nageref ghalb man yakhtar az en harfas

star
ساعت10:53---2 شهريور 1392
slm webe ghashangi dari age khasti tabadol link konim

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:,

] [ 10:28 ] [ دلشوره ]

[ ]