ابزار منو ثابت

بد ( تنظیم جدید )

در ایام اون بدی ها / همره با اون بدی ها

با هرچه بد بدی ها / پیشتاز در بدی ها

بی واهمه پریدن / با بال بد پریدن

با اون همه بدی ها / سرآمد بدی ها

با اون ندیدنی ها / هرآنچه دیدنی ها

با پشت پا زدن ها / هرآنچه پا زدن ها

از تنه ائی نی مانند / از فرش به عرش رسیدن

مغرور بودم از پریدن / با بال بد پریدم

*****

در اوج اون بدی ها / با یک اشارت از او

با دیدن ندیدن / با عجز و لابه دیدن

نفرین ها را شنیدن / له کردن ها را بدیدن

از تنه ائی تنومند / به تار مو رسیدن

از عرش به فرش رسیدن / دیگر غرور ندیدم

 بر تن خود لرزیدم / با ترس به خود رسیدم

*****

با سر به سنگ خوردن / به سنگی سخت خوردن

با بال و پر که چیدن / به تار مو رسیدن

از راه بد پریدن / بر کف به خاک رسیدن

با یک عدد تار مو / با توبه از بدی ها

در پی او دویدم / به درگاهش خزیدم

تا که رحمت بگیرم / اکنون رحمت بدیدم

*****

ای اشک و آه و حسرت / ای هر چه بد بدی ها

ای آدم ندیدن / ای ظالم نشنیدن

حالا که آمد فرصت / جبران آن بدی کن

گذشت آن زمونه / زمونه بدی ها

به لطف رحمت او / با توبه از بدی ها

با بال نو پریدن / در راه او خزیدن

تا به خدا رسیدن / به هر چه خواست رسیدن

تا به خدا رسیدن / به هر چه خواست رسیدن

هرگونه برداشت غیر مجاز از متن پیگرد قانونی در پی خواهد داشت



نظرات شما عزیزان:

gilda
ساعت10:58---1 شهريور 1392
kod ahango meshe bede???


فرحناز
ساعت18:48---2 مرداد 1392
سلام عزیزم ، وب شما خیلی باحاله ، من خوشم اومد ، اگه خواهش کنم که در شعر نویسی به من کمک کرده تا بتونم برای خودم شعر بنویسم یا شاید در آینده شعر برای موسیقی بگم اینکار رو انجام میدید ؟ خواهشا" من دوست دارم ، من فرحناز 27 ساله ساکن تهران بلوار فردوس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:55 ] [ دلشوره ]

[ ]