ابزار منو ثابت

خاطرات

 

دو دریچه ، دو نگاه ، دو خط راست

دو هدف ، دو نظر ، دو هم چراغ

دو طرف ، دو عاطفه ، دو هم نفس

دو ردیف ، دو قافیه ، دو بیت خاص

حالا که زندگی مون دو خاطره اس / همه زندگی مون مخاطر ه اس

دفتر زندگی مون پرازغلط / تلخی و شیرینی مون یه خاطره اس

نه زندگی خوب دارم  نه خاطره / نه دل به اون دارم ، نه دل به این

پس نگاه به چی دارم؟ / به خاطرات ؟

پس نگاه به چی دارم؟ / به خاطرات ؟

دو دریچه ، دو نگاه ، دو خط راست

دو هدف ، دو نظر ، دو هم چراغ

دو طرف ، دو عاطفه ، دو هم نفس

دو ردیف ، دو قافیه ، دو بیت خاص

حالا که زندگی مون دو خاطره اس / همه زندگی مون مخاطره اس

دفتر زندگی مون پراز غلط / تلخی و شیرینی مون یه خاطره اس

نه زندگی خوب دارم ، نه خاطره / نه دل به اون دارم ، نه دل به این

پس نگاه به چی دارم؟ / به خاطرات ؟

پس نگاه به چی دارم؟ / به خاطرات ؟

استفاده از این شعر تنها با اجازه نگارنده مجاز میباشد . دلشوره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: