ابزار منو ثابت

غرش

  با تندباد به گردباد میرسیم / با غرش به رگبارمیرسیم

با برف به بوران میرسیم / با سرما به کوران میرسیم

با ابر به باران میرسیم / با بهار به گرما میرسیم

با ترنم به آرزو میرسیم / با عاشق به معشوق میرسیم

در دل دارم دردی گران

در سر دارم راه فرار

در مغز چیدم من نقشه ائی

راه و رسم هر کوچه ائی

اکنون که من اندیشیده ام

بن بست بود هر کوچه ائی

با تندباد به گردباد میرسیم / با غرش به رگبار میرسیم

با برف به بوران میرسیم / با سرما به کوران میرسیم

با ابر به باران میرسیم / با بهار به گرما میرسیم

با ترنم به آرزو میرسیم / با عاشق به معشوق میرسیم

در دل دارم دردی گران

در سر دارم راه فرار

در مغز چیدم من نقشه ائی

راه و رسم هر کوچه ائی

اکنون که من اندیشیده ام

بن بست بود هر کوچه ائی

بن بست بود هر کوچه ائی

بن بست بود هر کوچه ائی

بن بست بود هر کوچه ائی

استفاده از متن تنها با اجازه نگارنده مجاز میباشد . دلشوره 



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت21:52---5 خرداد 1392
سلام

زیباست ، پر معنا مثل سایر اشعار وبلاگتون . موفق باشید
پاسخ:ممنون


اکرم
ساعت22:35---2 خرداد 1392
سلام بر دلشوره

متن جالبیه ، امیدوارم بتونم حداقل بشکل ازمایشی براش یه ملودی بزنم ، قبلآگ اینکار رو روی ترانه ستاره انجام دادم که برای تمرین ازش استفاده میکنم ، قول میدم اگه خواستم یه روز حرفه ائی بخونم اجازه اش رو بگیرم . مرسی
پاسخ: امیدوارم کار جالبی دربیاری . مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: