ابزار منو ثابت

عشق بی پروا

جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم

 سنگ خارا را نشان این دل شیدا بگیرم

مو به مو دارم سخن ها، نکته ها از انجمن ها،

بشنو ای سنگ بیابان، بشنوید ای باد و باران

 با شما دمسازم اکنون

با شما دمسازم اکنون

جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم

 سنگ خارا را نشان این دل شیدا بگیرم

مو به مو دارم سخن ها

 نکته ها از انجمن ها،

بشنو ای سنگ بیابان، بشنوید ای باد و باران

 با شما دمسازم اکنون

با شما دمسازم اکنون

شمع خود سوزی چو من، در میان انجمن

 گاهی اگر آهی کشد دلها بسوزد

گاهی اگر آهی کشد دل ها بسوزد

یک چنین آتش به جان، مصلحت باشد همان

 با عشق خود تنها شود، تنها بسوزد

با عشق خود تنها شود، تنها بسوزد

من یکی مجنون دیگر در پی لیلای خویشم

 عاشق این شور و حال عشق بی پروای خویشم

تا به سویش رهسپارم، سر ز مستی برندارم

 من پریشان حال و دلخون، با همین دنیای خویشم

 

اسفندیار 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Nika
ساعت19:21---4 تير 1393
خیییییلی قشنگه من فیلمشو دارم.....

بانوی باران
ساعت22:45---2 تير 1393
سلام خوبی؟
من دختر شیطونیم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:,

] [ 9:56 ] [ دلشوره ]

[ ]