ابزار منو ثابت

گل یخ

غم ميون دوتا چشمون قشنگت، لونه كرده

شب رو موهاي سياهت، خونه كرده

دوتا چشمون سياهت، مث شبهاي منه

سياهي هاي دو چشمت، مث غمهاي منه

وقتي بغض از مژه هام پايين مياد، بارون ميشه

سيل غم آباديمْ، ويرونه كرده

وقتي با من مي موني، تنهاييمْ باد ميبره

دو تا چشمام بارون شبونه كرده

بهار از دستاي من پر زد و رفت

گل يخ توي دلم جوونه كرده

تو اتاقم دارم از تنهايي آتيش ميگيرم

اي شكوفه توي اين زمونه كرده

چي بخونم؟ جوونيم رفته، صدام رفته ديگه

گل يخ توي دلم جوونه كرده

چي بخونم؟ جوونيم رفته، صدام رفته ديگه

گل يخ توي دلم جوونه كرده

 

 

 

کوروش یغمائی 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت7:56---30 بهمن 1392
زيبا بودوپر مفهوم

دلگشا
ساعت11:57---29 بهمن 1392
مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان

هر دوبهانه اند برای اینکه به شما بگویم

دوستان خوبم بی بهانه دوستون دارم

سلامتی و شادی قرین مهرورزیتان باد .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:,

] [ 18:58 ] [ دلشوره ]

[ ]