ابزار منو ثابت

قاصدک

 قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟

از کجا وز که خبر آوردی ؟

 خوش خبر باشی ، اما ،‌اما

گرد بام و در من

 بی ثمر می گردی

انتظار خبری نیست مرا

 نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری

برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس

 برو آنجا که تو را منتظرند

 قاصدک

در دل من همه کورند و کرند

دست بردار از این در وطن خویش غریب

قاصد تجربه های همه تلخ

 با دلم می گوید

 که دروغی تو ، دروغ

 که فریبی تو. ، فریب

 قاصدک هان ، ولی ... آخر ... ای وای

 راستی آیا رفتی با باد ؟

با توام ، آی! کجا رفتی ؟ آی

راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟

مانده خاکستر گرمی ، جایی ؟

 در اجاقی طمع شعله نمی بندم خردک شرری هست هنوز ؟

 قاصدک

ابرهای همه عالم شب و روز

در دلم می گریند

 

 

                                                                                                     مهدی اخوان ثالث

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساغر
ساعت12:21---13 بهمن 1392
خیلی عالی بود
مرسی دلشوره
من هرروز میام ب شرطی مطالب جدید بزاری


zahra
ساعت14:44---11 بهمن 1392
سلام وبم بيا ضرر نميكني.من اومدم.

عسل
ساعت19:03---25 دی 1392
ازادما بگذر دلت را بزرگتر کن .ناراحت نباش که چرا جاده ی رفاقت با تو همیشه یک طرفه است شاد باش که چیزی کم نگذاشته ای و بدهکار خودت رفاقتت وخدایت نیستی .وجدانت که اسوده باشد کفایت میکند
پاسخ: شعر از خورشیدی


مریم
ساعت18:29---23 دی 1392
در گذرگاه زمان،
خیمه شب بازیِ دهر
با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد،
عشق ها می میرند،
رنگ ها رنگ دگر می گیرند،
و فقط خاطره هاست،
که چه شیرین و چه تلخ،
دست ناخورده ،‌ به جا می مانند...!


" مهدی اخوان ثالث"

آهنگ و شعر بسیار زیباست...
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,

] [ 17:53 ] [ دلشوره ]

[ ]